Monday, September 16, 2013

Kecewa

ada benda yg bila diuji, biar kena pada tempatnya.

well, ya bukan semua orang mempunyai tahap kesabaran yg tinggi. jika selalu sangat diuji dengan cara yg sama, benda yg sama diulang-ulang, aku pun penat lah.

perasaan itu masih ada, tak pernah kurang sedikitpun, bila diberitahu, tak percaya. ya dulu aku memang teruk, aku mengaku, sekarang pun bukan lah baik sangat tapi aku dah semakin serius, bukan tahap main-main dah.

don't judge me by past, I don't live there anymore.

sekarang bila dihurung rasa kecewa, masing-masing mula terasa. bukan senang nak melupakan, mungkin takkan melupakan langsung. tapi kalau masa depan dah bahagia dengan perasaan baru terhadap orang lain, silakan jika itu yg terbaik.

jiwang ouh jiwangnya aku ini malam..ahahaha

rindu? maybe.





-_- sentiasa ingat, jangan risau.






No comments:

Post a Comment