Tuesday, February 12, 2013

Result Exam

hep.

kepada semua, mari bercerita tentang result exam yg baru saja keluar. bagaimana result anda? aku tau kebanyakan kita mesti okai kan resultnya? sebab ambil 2 subjek je. tahniah!

result aku pula Alhamdulillah yang terbaik pernah aku dapat sepanjang aku belajar kat Perlis tu. memang tak sebaik pointer korang tapi bagi aku besar maknanya result ni. tak sampai dekan pun tapi aku tetap bersyukur. sangat sangat bersyukur.

haaaa entri ni nak cerita pasal tu je. ada yang happy, ada yang sedih. kepada yang happy, bersyukur lah. kepada yang sedih, tambah lagi bila kawan tanya "weh ko dapat bape?", "aku bla bla bla jee, ko?", "aku dekan.". lagilah. sabo jolah bak kata orang negeri sembilan.

memang orang cakap result tu penting, tapi bagi aku ada benda yang lagi penting daripada result. macam macam benda. duit, cinta (wow!) hahaha



-_- result tak seberapa tapi aku sangat gembira. Alhamdulillah.



2 comments: