Thursday, November 1, 2012

Perubahan yg Klise

Menguap sambil melayan lagu yg sama;


esok malam nak gerak dah. bus 10.45. mayangsari. tiket cepat betul habis kali ni. melepas intercity aku. tak apa 2 minggu lagi balik lagi. i'll be back, bak kata arnold susahnakeja.

jam menunjukkan sekitar 3 am. ya aku masih segar menunggu game chelsea man utd. yelah kalau kat sana bila lagi nak tengok. kat rumah ni je lah boleh layan.

keadaan dari parah menjadi semakin okai. dua tiga hari tidak bertegur sapa masih okai. agaknya masa depan akan okai. okai okai okai. 

betul macam apa org selalu cakap, "doakan kebahagiaan org yg kita sayang, walau itu bermaksud die bahagia bersama orang lain". aahhhhhhhh menyampah. gedik. bosan. klise.

aku tak pernah menyesal dengan perkara lalu, itu yg paling penting. semua orang patut begitu. semua orang yg ada kisah seperti aku. 

aku selalu cakap, dunia berubah, manusia berubah, tapi walau banyak mana berubah pun, mesti akan ada yg masih sama. perasaan. itulah aku yg emo.

balik esok harap aku berubah. sedikit demi sedikit.



-_- the heck.