Tuesday, July 24, 2012

1st, Nightmare, then Strange but Beautiful

Assalamualaikum dan salam Ramadhan;

nightmare. yup. tu yg aku lalui dlm 2 hari lepas rasanya. ouh ni bukan nightmare yg biasa biasa org mimpi tu, ni mimpi buruk aku. 

kisahnya berkenaan dgn seseorang, yg masuk dalam mimpi aku, dan melakonkan satu adegan yg aku sangat tak nak tonton. nak cerita pon buat aku tade mood.

strange but beautiful. yup ni satu lagi kisah mimpi aku yg berlaku semalam. apabila aku mendaki satu puncak gunung ni, dan terjumpa seseorang yg aku tak kenal, dan berlakunya adegan adegan yg sweet ala ala kisah cinta zaman budak sekolah dulu plop. cekang.

mimpi ialah mainan tido. itu kata sesetengah orang lah. mungkin ya, mungkin tak. subjektif. bagi aku, mimpi hanya sekadar mimpi. walau kekadang boleh buat aku kehilangan mood. aku kan suka emo. memang sesuai.

dah masuk bulan ramadhan, hari ni 1st puasa sambil kerja (hanya praktikal), aku amek MC kerja petronas, atas sebab sebab tertentu. 

penghayatan bulan puasa ni sangat lah penting bagi aku. disambil menguji ketahanan diri, aku juga sangat berharap utk berubah menjadi lebih baek. "tolonglah berubah" kataku kpd diriku sendiri.




-_- berpesan kepada diri sendiri.





No comments:

Post a Comment