Monday, June 18, 2012

Bermula 3 Bulan!

Anyeong!

aku ber-korea sebentar utk satu perkataan. maksudnya 'hai!'

hari ni aku kat rumah. yeah bebeh. seronok? boleh lah. sebab? esok nak pergi praktikal dah. kat sini cuti esok, company tu aku tatau kerja ke tak esok, redah jelah dulu. kalau tutup, aku balik. apa susah.

sambil aku melayan radio korea ni, (betul aku tak tipu ni betul2 radio korea weh) aku menyambung entry aku yg sekali sekala aku update ni. 

hari ni nak cerita tak banyak sangat. ouh banyak sebenarnya, cuma tade mood nak cerita la plop. sebab esok mcm tade mood gila nak pegi praktikal tu. 

cerita mestilah dekat perlis sana punya cerita. cerita pasal aku. cerita dari hari ke hati (wah?). cerita klise yg dah biasa korang dengar, tapi tak pernah buhsan. ceritera.......

nanti aku sambung esok ke tengoklah nanti. tunggu esok pergi praktikal punya drama apa jadi. semoga seronok esok! ucap pada diri aku sendiri.





-_- aku bukan nak berjiwang, cuma bear ni nmpk cumil. 





No comments:

Post a Comment