Monday, April 30, 2012

Tiga Cerita Hari Ini

Assalamualaikum kpd semua;

yaa hari ni, mlm ni aku menulis lagi. aha dia mai dah idea ni. haa. haa. byk sgt. okai. satu satu.

tadi aku keluar pegi makan dgn family. makan luar lah kiranya. bukan luar rumah. memang luar rumah lah maksudnya. maksudnya makan kat kedai. dalam kedai. kedai makan. okai pening? saja sebab lama dah rasa tak mkn luar ngn family. haha.

okai story kedua. tadi ptg pegi mandi laut bawa adik adik aku yg dua org tu. amato ngn alifo. sbb dah janji semalam. okai juga sbb aku pon dah lama tak rasa laut pd. tp tadi aku tak mandi pon. budak dua org tu je yg mandi. aku jadi fotografer sajer. aku kan memang suka ambil ambil gambar ni. jadi byk lah juga aku snap tadi, antaranya ialah..

ber-ga-bung !

ini nama aku 

kapal terbang tu terbang dekat je ngn bulan

air surut. pantai pd mmg cantik. aku suka pemandangannya.

panjang kan kaki aku?

aku tak paham dia cuba buat apa. ouh inilah alifo.

konon cuba utk terbang. lompat je sebenarnya.

dia cuba angkat laut tu. ouh inilah amato.

lihatlah keindahan pantai pd. banyak lagi pic, kalau nak tengok boleh contact aku.



okai story ketiga. aku plan nak stay up mlm ni. sebab nak tggu game MU dgn MCity jam 3 pagi jap lagi. jadi aku pon dah telan secawan nescafe dan tido 3 4 5 jam siang tadi. kalau tak tahan juga tak tahu lah. 

esok malam nak balik dah. memang terasa besh kot dapat balik ni. pada hal cuti weekend je pon. tak apa sebab nanti LI aku mmg duduk rumah je pon. dan aku dah fikir apa yg nak dibuat time tu. 

lepas ni entah bila aku boleh update blog ni. tengok line dan masa lapang aku jelah. okai setakat ni jelah. semoga bertemu lagi di lain hari dan masa.




^__^ okai aku mengaku aku RINDU.






No comments:

Post a Comment