Thursday, February 9, 2012

Negeri Sembilan Daebak !

Ohaiyo;

haa entry kali ni pendek je kot. semalam aku pergi tengok bola Liga Super dekat stadium Paroi. sebenarnya dah lama gila aku tak pergi stadium. ouh sebenarnya ni baru kali kedua. hoh.

n9 vs t-team. mula mula n9 ketinggalan 0-1 tapi akhirnya dapat buat comeback dan menang 2-1. perghhh dah Man Utd dah aku tengok boleh kejar balik. aku rasa sebab aku datang tengok kot. haha.

alang alang dah sampai stadium aku pun rembat sehelai jersi. semstinya jersi n9. memang WOW lah suasana sebelum game dekat luar stadium. banyak plop kedai yg buka. punyalah semangat jadi aku sanggup lah mencari sehelai jersinya. aku cari yg paling murah saja. aku kan suka barang murah. heheh.

seronok sebenarnya perasaan tengok live ni. aku dengan suara serak serak basah ni dah mcm commentator dah asyik menjerit saja. rasa mcm nak masuk padang tu dan sepak sepak bola tu. 

tu jelah nak cerita kot. trimas kepada Safwan dan adiknya dan Nill Rashdan. hoho.






^__^ aku adalah seorang NINERS.





No comments:

Post a Comment