Thursday, December 8, 2011

Minta Maaf

Well;

aku pun rasa juga. serius. bukan aku saja saja nak buat macam ni. tapi lepas aku fikir masak masak, aku terpaksa. ini bukan ayat filem or drama mana mana, tapi ini serius aku cakap sendiri. minta maaf.

silap aku. salah aku. mungkin ini yang terbaik untuk kita. sebenarnya aku tak suka guna 'mungkin' tu. sebab dalam hal ni memang sangat tak sesuai. minta maaf.

tiada benda yang baik pun datang dari aku. yup memang tu salah satu alasan je. tapi aku tak boleh patah balik dah. minta maaf.

hahaha aku dah tiada masa nak fikir perempuan lain dah. serius. sebab banyak lagi benda penting untuk aku setelkan. minta maaf.

aku cuma boleh minta maaf saja. aihhh aku harap dapat buat lebih dari ni. walau apa pun, aku tak akan lupa kau. minta maaf.





^__^ masa depan panjang lagi kan?







2 comments: