Monday, November 21, 2011

Lepas Balik Kelas Nak Cerita Sikit

hep !

batuk, selesema, hingus melelehleleh, aduh menyeksakan. tapi aku tahu semua ni dugaan saja. tu lah badan tak fit macam ni lah jadinya. padan muka aku. dah tau pengajarannya dah sekarang.

sambil makan nasi yang lauknya ditapau dari shafaz, sambil minum teh o panas yang aku buat sendiri, sambil nak rasa semua panas time tengah sejuk ni (sebab hujan), aku nak merepek sebentar.

 sejak minggu lepas aku tak hepy dah. bukan sebab keluarga, bukan sebab perempuan, bukan sebab pelajaran, bukan sebab kewangan, tapi sebab....(huahua)

aku tahu aku tak hebat. tapi bila dah diberi peluang aku tak guna betul2 pula. nak menyesal sekarang pun tak guna dah sekarang. aigoo.

sekarang cuma tinggal satu pilihan. tengok petang ni macam mana. cuba yang terbaik. sepatutnya.


^__^ tolonglah berhenti hujan.




3 comments:

  1. hujan-hujan...tido adelah seronok...:)

    ReplyDelete
  2. memang seronok. tapi lagi seronok kalau asigment berlambak ni tade kan? huahuahua =)

    ReplyDelete
  3. pilihan pe ni ngah oi.. meh stori kat akk ang ni..

    ReplyDelete