Wednesday, November 30, 2011

Cerita Tengah Malam Sikit !

Ouhhh !

dah jam 2.30 am dah sekarang. tengok ramai lagi member aku tengah menyetelkan assignment masing masing. termasuk lah aku. tapi aku dah setel dah tadi. tapi biasalah, kerja last minit, memang agak nak terberak lah. huahua

nasib baik tadi tak jadi test. fuh. ganti dengan hari khamis pula nanti. itu yang aku dengar lah. confirm ke tak, aku tak tahu. tapi apa apa pun esok masih ada untuk mengulangkaji pelajaran semula untuk menghadi test akan datang. macam lah study sangat. damn.

selain tu dalam kepala otak aku sekarang, aku tahu esok petang aku nak main bola. gila rasa macam dah lama tak main. memang tak sabar. hooh.

rasa macam banyak lagi nak tulis ni, tapi nanti nanti lah. masa macam tak mengizinkan lah pula. esok pagi seawal jam 6.30 pagi dah kena gerak hantar kawan ke airport. dia nak balik la esok. seronok gila. naik kapal terbang. rasa nak naik lagi. damn.

nanti jumpa lagi.



^__^ woot woot <3





No comments:

Post a Comment