Friday, September 9, 2011

Sebelum Malam Esok

Lagi sehari setengah !

Ouh dem. masa cuti yg selama 3 bulan dah nak habis begitu saja. banyak yg aku dapat masa cuti ni. kalau nak cerita memang 7 hari 10 malam la gamaknya. 

kerja dan kehidupan, ringkas yg aku dapat time cuti ni. percintaan? boleh la. kenal seorang kawan baru, aku sayang dia. buekkkk. hahahaha

sabtu malam nanti aku akan naik bus ke perlis. a'ah la perlis dowh. aduuuuaiiii. sangat la malas. tapi macam ni la life kan, tak semua yg kita nak, kita dapat. 

tadi aku baru setel packing barang. bukan barang nak balik perlis, tapi barang yg aku perlukan utk setel kan hari esok. sepanjang 3 bulan cuti ni apa yg aku tunggu cuma malam esok. macam dalam drama. sebiji. 

esok malam aku gerak. plan dah ada, hasilnya tak tahu lagi lah. aku tak pernah buat macam ni. memang gila lah. apa nak jadi esok jadi lah. 

esok malam lepas setel projek aku, aku story lagi. tp macam lah ada org nak baca blog aku ni. hahahaha







^__^ final result tomorrow




No comments:

Post a Comment