Saturday, September 10, 2011

Lastly, Lost Another Half of My Life.

That's it.

Semua cerita selama ni, dah habis. yup. tadi dah menjalankan misi mustahil. misi yg aku tak pernah terfikir aku akan buat. yg penting, dah setel.

malam terakhir aku kat PD ni. malam esok gerak dah. dalam masa lama lama aku cuti ni, aku cuma dapat satu perkara je sebenarnya. padam perkara lama. a'ah. benda yg dah berkarat, nak simpan pun tak guna. selama ni pun aku sorang je yg jaga benda berkarat tu.

kalau la masa boleh diulang. ayat paling aku tersentap. dalam hidup ni kita tak boleh balik ke masa dulu. tapi bila masa sekarang pun dah tak boleh jadi macam masa lalu, tak guna dah senua benda lama tu. 

6 tahun bukan sekejap, tapi rasa macam baru semalam berlaku. serius. benda yg aku nak bukan maaf, tapi kau. kalau biar lama lama, nanti bernanah jadinya.

dengan yg sekarang masih tak stabil, aku semakin penat. aku malas dah nak fikir semua ni. masa depan? biaq p lah.




^__^, i CAN live, without u





No comments:

Post a Comment