Sunday, September 4, 2011

Kerja Lepas Raya

Seminggu je lagi kot.

Dah lama cuti dalam 3 bulan, sedar tak sedar masa dah tinggal lagi seminggu utk balik perlis. aku pula kena masuk kerja lagi. ada lah dalam 4 hari je sebab dah tak ada orang nak kerja. tak pe lah sekurang kurangnya dapat tambah duit poket sikit.

dalam seminggu ni aku ada benda nak kena buat. yee benda 'itu' yg dah lama disimpan niatnya buat perkasam. harap minggu depan berjalan dengan lancar. 

pasal raya hari tu, well mengumpul duit raya memang fokus utama. yelah aku ni memang mata duitan sikit. kekeke 

kalau dah kat perlis nanti aku rasa memang tak ada masa dah nak update blog ni. bukan sebab aku rajin belajar ke apa, tapi sebab line tenet kat sana dah macam siput kena strok. 

aha rasa macam dah mengantuk dah.





^__^ jom fokus kerja dulu yok






No comments:

Post a Comment