Wednesday, August 10, 2011

9th Puasa Di Rumah

Hello hello ~

hari ni aku off. bukan offline, tapi off kerja. mula mula aku rasa macam macam nak buat tapi last last hampeh. tidur je banyak. hadoi.

tiada apa apa yang menarik yang berlaku hari ni. kalau ada pun, aku pergi buat buku bank tabung haji yang baru. yelah buku lama dah habis. ouh sedar tak sedar dah habis buku bank tu. 

buku lama tu mula mula aku buat 10 tahun lepas. ye. dah lama kan. baru nak habis. kenangan betul. haha. 

bila fikir balik, life ni serupa macam buku bank tu juga. mula mula buku baru. dah habis, buka buku lain pula. buku lama tu pula aku simpan. jadi kenangan tu tetap ada. orang bercinta, putus, memori itu takkan hilang, cuma warnanya saja yang akan pudar. sama macam buku bank. ;p

esok aku masuk kerja petang, jadi ada masa pagi kat rumah. nak buat apa ya. hmm. ouh rumah tak cat lagi !






^__^ menikmati hidup.



No comments:

Post a Comment