Monday, August 8, 2011

7th Puasa Sambil Makan Free

Ha !

semalam aku dah terlepas satu entry. kelmarin juga ke? aku pun tak ingat.

hari ni aku berbuka di tempat kerja aku. ya itulah stesen minyak petronas. perasaan? ouh gembira sekali sebab dapat makan free. pizza pula tu. 

juadah yang terdapat tadi pun macam banyak pula. aku yang pergi beli dengan seorang kakak itu. aku pun beli ikut 'dan' aku saja. yelah, duit orang kasi, aku pulun kaw kaw punya. heheh

berbuka bersama rakan 'SEKERJA', agak lain perasaannya. selama ini kalau berbuka pun dengan family atau rakan rakan, tapi kali ini dengan rakan sekerja atau bahasa inggerisnya 'koliq'. 

rasa macam dah besar pula. yelah, dah ada rakan kerja. setiap hari pergi kerja pula tu. tapi hari ini dapat makan free. syukur.

orait peeps, see you next time.


Keluarga Petronas Batu 1 Port Dickson





^__^ aku juga manusia biasa.




1 comment: