Thursday, August 18, 2011

17th Puasa yg Kucar Kacir

hum hum;

masuk kerja pagi, balik kerja petang. a'ah, memang agak penat lah. dah la pagi tadi agak kucar kacir, tapi syukur semua dapat di setel kan dengan baik.

short lagi ! aduh tapi nasib baik sebab 6 sen saja. raya dah makin dekat, nak kerja pun semakin malas. mengenangkan tak ada orang je kalau tak dah lama aku blah. 

aku dah fikir plan baik punya lepas raya ni. pertama dan terakhir kali punya plan. mungkin akan tak menjadi plan nya tapi aku akan pastikan plan nya jadi. begitu lah saja.




^__^ tunggulah kau lepas raya




2 comments:

  1. inilah daya pemikiran aku yg tengah mengong. bhahahaha !

    ReplyDelete