Saturday, July 30, 2011

Menghampiri Impian Tersirat

hadui.

gaji pertama aku kat petronas dah dapat petang tadi. bila kira balik OT aku macam tak banyak pula, pada hal aku rasa banyak jam dah aku buat. entah macam mana si bos tu kira. aih.

okai. gaji dah dapat. kira impian aku selama ini semakin hampir lah. mungkin minggu depan baru tertunai. tunggu aku cuti dulu lah. 

sejak aku kerja kat petronas tu macam macam dah aku rasa. rasa dipandang rendah. rasa tak puas hati. hahaha memang pengalaman semua tu. 

esok aku off. sebab nak pergi tahlil yang makcik aku buat. nak gerak pagi pula tu, tapi aku sekarang jam 3 pagi belum tidur lagi. biaq p lah.

kalau barang yang aku nak beli tu dapat dibeli minggu depan, mungkin lepas raya baru aku dapat jalankan plan aku tu. kena cari masa yang sesuai sebab ini kali pertama dan terakhir aku buat macam ni. tengok lah apa jadi nanti aku pun tak tahu.

tak tahu nak cerita apa lagi, aku minta diri dulu. salam.




^__^ barang itu mesti dibeli !





4 comments:

  1. ek??dh dpt gaji ek??so,bila lg nk blanje daku ini??ngehngehngeh...

    ReplyDelete
  2. jum cepat ko na ape ? piza ? kfc ? mcd ?

    ReplyDelete
  3. hmmm....i paham perasaan u..hehe..sabar la ye..

    ReplyDelete
  4. tgah sabar lah ni..kalau tak dah lama saya lari..kekekeh

    ReplyDelete