Wednesday, July 20, 2011

Kelebihan Itu Merbahaya !

yeah apa rasa anda bila anda rasa macam anda dipermainkan ? agak menyakitkan ye tak. heheh. bagi aku, rassa macam ni mungkin dah biasa. 

bila fikir balik aku pun ada salah juga. bukan salah juga, maybe, semua memang salah aku. heheh. ada orang yang senang utk terima semua ni. ada orang yg tak. 

apa yg aku perhatikan, orang yg mempunyai rupa paras, maksudnya lawa, cantik, hensem, tak kira la lelaki ke perempuan ke, mesti tiada masalah utk terima benda benda macam ni. yelah, ada rupa, mesti tiada masalah nak cari pengganti. lebih lebih lagi perempuan. 

yee memang semua orang tak sama. tapi sepanjang pengalaman aku lah jumpa orang orang macam ni, memang semuanya sama saja. rasa diri tu mempunyai kelebihan, senang saja memperdaya orang lain. orang lain yang menanggung akibat, rasa, yg datang tu. 

well, ini memang ragam manusia sekarang. bagi orang biasa macam aku, memerhatikan ragam orang adalah minat. kesimpulan dan pendapat aku adalah hak aku. orang boleh kata macam macam sbb yg tahu hanya aku. 



^__^ ouh indahnya dunia ! 





No comments:

Post a Comment