Wednesday, June 15, 2011

Rasa Terakhir. Wah!

Yo;

semalam, sesuatu berlaku, ianya dejavu.


haha, dulu aku pernah rasa pengalaman macam ni, jadi aku rasa macam boleh cekal lah, tapi hampeh. kena pula tengah layan lagu perpisahan ini dari aizat, memang leleh lah jadinya. =p


setia, aku dah tak tahu apa maksud pekataan tu lagi dah. sayang, aku dah tak tahu juga. ada orang cakap sayang tapi pada masa yang sama, tak setia. cakap sayang tapi dah cari lain. 


aku tahu dalam dunia ni macam2 jenis manusia ada. tak boleh nak salahkan semua. tapi kan, aku rasa semua yang berlaku ni bagus juga. sebab aku dapat rasa, pengalaman macam ni mana nak cari. heheh


pengalaman dulu yang rasa manis rasa pahit semua tu aku rasa dah boleh simpan dalam laci dah. aku rasa cukup dah. lepas ni nak relex dulu. 


biar apa kata orang, asalkan manusia2 itu gembira, kira okai lah tu. bunyi macam ayat drama, memang sedih juga sebenarnya, tapi benda dah lepas. sebagai orang matang, macam ni la cara terimanya. heheh


lagu ni sesuai kot untuk semua. =p







semua rasa dulu, perasaan dulu, aku mesti rindu. heheh.


kena belajar cara hidup dengan baik jep! 





^__^ misi utama mungkin akan dilakukan pada minggu depan.



No comments:

Post a Comment