Sunday, June 5, 2011

Ice Blenderer

Yo,

ice blended satu! 

haha aku sekarang pembuat ice blende yg berjaya. bukan apa, da kerja part time aku buat ice blended je, memang la lama lama jadi pandai buat. tak gitu?

hari selasa lepas aku start buat part time kat corus, iaitu sebuah hotel. ganti adik aku sebenarnya, panjang nak citer, so tanak cerita. kerja aku macam tajuk di atas, membuat ice blender sepanjang karnival cuti sekolah yg hotel tu buat. maknanya aku kerja sampai habis cuti sekolah tu jela. 

dah rasa mcm lama duduk rumah, tu yg keluar carik kerja. duduk rumah pon diet bukan masuk. kena la cari duet buat belanja sikit. lepas part time ni sampai minggu depan, rehat jap dalam 2 3 hari, pastu na cari kerja laen plop.

duduk jadi ice blender susah gak rupanye. penat nak mampus. start jam 10 pagi sampai 10 malam. tak mcm giler ke hape tu? tp duet punya pasal, kerja jelah. boleh gak merasa apa yg org susah laen yg penat penat keluar kerja. sekurang kurangnye aku dah rasa. pengalaman terbaeklah!

dpt kenal kawan baru, suasana baru, tiap hari telan ice blended, hebat.










^__^ mesti kerja lebih kuat (sambil cuci mata bhahaha)



No comments:

Post a Comment