Monday, May 16, 2011

Sudah Pulang! =D

Hyeez.

Sekarang di Port Dickson, di rumah ku syurgaku. sebenarnya semalam 14 hb may da smpai da. lepas 17 jam akhernya aku smpai gak. rasa mcm alek rumah over-c plop.

da abes da sem 4 aku kat unimap. sem yg paling byk kerja aku buat. paling bz pernah aku rasa. semua tu pengalaman. bila lg na rasa an? 

aku fikir da na cte serba sikit psl sem 4 aku yg aku igt, tp bkn sekarang lah ek. na tulis bnda mcm ni kena ada mood. heheh. so nanti aku start ye.

da duduk umah ni rasa mcm na cari kerja, tp cm malas plop. tengok lah cam ne nanti ek. kot kot ade kerja CEO kosong ke kat hotel hotel yg berlambak kat PD ni. tape, utk seminggu ni aku na elex dulu lah. penat daki gunung ari tu ta ilang lg nih. 

ermmmm da alek ni an, aku terfikir, adakah aku akan buat kerja giler tu lg? tgk jela cne nanti ek.





^__^ mari menikmati masa cuti!




No comments:

Post a Comment