Sunday, May 22, 2011

Entry Kepala Gila!

heyo0!

yup, dunia telah menjadikan aku seorang yg kejam, em tak lah! aku sebenarnya yg menjadikan dunia aku sendiri kejam. well, aku dah cuba nak jadi matang, betul tu, no pain no gain. dengan hidup aku yg semakin kusut masai, aku kena jadi lagi kuat sebab semua ni hanyalah sebagai pengalaman. 

ayat poyo yg sangat gampang.

ahhhh serabut betul aku rasa. hehe gila sekejap. aku dah mula fikir nak buat sesuatu yg agak tak masuk akal, yg macam dalam drama korea jepun sikit. cuma masa, yup, masa.

dengan entry yg macam tahi ni, dengan aku yg tengah serabut, aku tutup entry kali ni dengan srangkap pantun,

dua tiga kucing berlari,
aku dah start menyampah dengan semua yg aku fikir sekarang ni.

sekian trimas.






^__^ jiwa kacau gila!







No comments:

Post a Comment