Sunday, November 14, 2010

Pagi Yang Sedih

hyeez,

kisah arini agak tragik. satu panggilan telefon merencatkan ari aku. tp pelek, nape aku ta rse terok sgt?

sorry ta ley bg komitmen. ayat keramat aku arini. heheh. keadaannye mcm kuih pau inti kacang merah, dlm inti tu maseh panas2 suam tp kulit pau tu mcm ta kasi haba dr inti tu kua. perasaan dalaman nak, tp ta boley diekspresikan kua. ade phm?

rse beban bila org tny 'ko ngn sape skg?'. ble jwpn yg diberi ta memuaskan aty mulalah org mengata. tp tu hak dorg an. na wt cne?

aku taley tipu dri sndri da, perasaan tergantung yg sejak dulu, skg da jelas. mcm kabus kne tiup angin. heheh. phm ta metafora aku ni?

dr bia rse ta selesa, rse terbeban, rse ta selamat, baek aku berkorban lah. konon2nya lah. org maybe akn ckp mcm2 tp aku relex jep. heheh.

setiap yg berlaku ade hikmah. jgn pena berhenti percaya ayat ni ya. ciuz. cuma buat masa skg, MASA ialah ubat paling mujarab. mcm foto gambar, masa berlalu, gambar tetap ada cuma warna akan luntur. perasaan utk luntur mmg perlukan masa. yup masa sememangnya penting. sekian.



^__^ sudah boleh mula simpan foto tersebut.






No comments:

Post a Comment