Tuesday, October 26, 2010

Kawan Oh Kawan

Hyeez,


Lme ta guna perkataan tu..bheheh mlm ni na cte ape plop? Nta la, jz la luahkn pe aku rse jep kot.. =p kawan, bnda pnting kot dlm dunia ni..tade kwn, susah. Ade kwn pon kdg2 susah..bheheh



Bkn na ckp ape, kdg2 ade kwn yg pntgkn diri, ade yg byk pk ttg kwn laen, ade yg buat ta kesah, ade yg caring giler, ade mcm2 la sbnanye kwn ni..korg pon stuju an? Tau dahh..bheheh


Bg aku, kwn, kwn gak, tp ble ade yg buat tahi, ntah la, na tolak kiri, kawan, tolak kanan, kawan gak..rumit gak la..smlm aku emo, sbb kwn gak la kot, walaupon sbnanye ade sbb laen..tatau la, aku asek pk ape org laen rse jep, laz2 aku yg mkn aty..susa gak jd org baek ni an? Bhehehe dulu pena jd mcm ni gak, dan tgk resultnya skg aku yg ‘rosak’..







Dulu aku na wat endah ta endah jep sbnanye tp tu la baek sgt aku ni smpai jd skg ni..bheheh sbb kwn punya psl, aku celaru..mcm ikan cencaru..bhahaha mepek jap..


Fikir dgn tenang, tu yg aku try buat skg..baru ley pk dgn btul..rasa dlm aty? Tape aku simpan jep, baru ley jd kuat..bheheh utk kwn, klu korg susa, aku try tolong, aku ta harap papepon..bg aku, aku lg suka pk mcm ni, aslkan korg hepy, korg bahagia, aku jz ley duduk tepi dan senyum jep..





^__^ aku tak kesah sakit, sbb aku dah biasa.







3 comments:

  1. alololo....mndalam ayat hg 2...hehehe
    xpe2..aku pn kwn hg jgk kn..hihihi
    knyataan adalh pahit utk d telan.. :P

    ReplyDelete
  2. tahu tak ape..bheheh mmg pahit tp aku try bg okai..hahaha

    ReplyDelete
  3. bese la ngah.. aku pon pena kne lg terok dr ko. mcm2 da aku rse.. pait manis kelat payo.. sume da.. n 1 je aku na ckp.. JUST BE YOURSELF. no matter what.. k dik?

    ReplyDelete