Wednesday, June 16, 2010

jari berdarah

dear diary,

smlm aku main bola. atas jalan raya. tak pakai selipar. masa tengah lompat nak capai bola, tiba2 aku landing atas jalan dengan menggunakan jari kaki aku. so ia pun berdarah. takpe sikit je tu.

yee aku nak cerita ni, erm pasal ape ek, uh pasal member2 unimap lah plop. kat situ memang ramai kawan. dalam tahun pertama aku kat sana je dah mcm2 berlaku. yeah pengalaman duduk kampung, duduk rumah orang, main sukan, jadi pemerhati dalam drama class, berlakon dalam teater, wah teater tu! hehe mcm2 lah.

kat sana gak aku jumpa mcm2 jenis orang. ada yg baik, yg menikam belakang, yg menipu, yg rajin, yg banyak cakap, yg suka gaduh dengan aku, yg sekepala, tak lupa juga yg muka ketat mcm aku. hidup muka ketat! bukan apa, kadang2 bila pikir balek seronok jugak dapat kenal dgn orang2 mcm ni. at least kita dah ada pengalaman kan. tak rugi pape kot.

aha panjang ceritanya dalam setahun aku kat unimap tu. nanti la aku start cerita satu2. tp bukan sekarang. kena recall balik. baru feel~ haha!

^^cubalah bertenang sikit adi oiiii

No comments:

Post a Comment